25 marca 2013

#.4.

Zakończyłam rozmowę z Justin'em i zaczęła się gala. Na początku kategoria na najlepszego wokalistę. Wygrał Bieber. Dalej nie słuchałam. Tylko raz wlepiłam wzrok w Harry'ego i co się dzieje na scenie. Obejrzałam się na swoje lewo i ujrzałam Justin'a Bieber'a który przygląda się mi. Chyba. Obejrzałam się za siebie ale nikogo nie ujrzałam. Uśmiechnęłam się do niego. Odwzajemnił gest.
-Czy moja dziewczyna już flirtuje?
Zapytał się rozbawiony Harry szepcząc mi do ucha. Zaśmiałam się i odwróciłam się w jego stronę. Nasze twarze są bardzo blisko.
-A żebyś wiedział.
Powiedziałam i usłyszałam krzyk prowadzącej.
-Najlepszy zespół roku 2012 to.!................ONE DIRECTION!
Wstałam razem z chłopakami i Danielle. Harry uwiesił swój ucieszony wzrok na mnie. Objął moją twarz w swoje delikatne dłonie i zaczęliśmy się całować. Oczywiście oddaje jego pocałunki.Jestem taka zszokowana.
-Widzimy że jeden z członków One Direction cieszy się razem ze swoją dziewczyną.
Usłyszałam radosny głos prowadzącej i chłopacy za nami zaczęli piszczeć, ze cały świat nas widzi. Powoli zwalniałam pocałunki i Harry oderwał się ode mnie. Spojrzał się w moje oczy i podrapał po karku. Chłopacy zaczęli iść w stronę sceny. Harry ciągle się odwracał w moją stronę i patrzał się na mnie tak chyba zmieszany. Danniele do mnie podeszła i się przytuliłyśmy.
-Kochana. Ty kochasz Harry'ego,prawda.
Zapytała a raczej oznajmiła Dan patrząc się w moje oczy. Kiwnęłam tylko głową i jedna łza spłynęła po moim policzku.
-Kochana nie płacz, tylko wyznaj mu to.
-Co,nie! On mi takie numery robi! Nie ma mowy. Na razie nie!Dan proszę nie mów nikomu.
-Dobrze.
Spojrzałam się na nią smutno i nagle ktoś mnie przytulił. Niall.
-Gratuluje.
Szepnęłam do jego ucha.
-Dziękuje.
Uśmiechnął się i wszyscy usiedliśmy. Harry gdzieś zniknął. Nagle usiadł koło mnie Zayn.
-Susan. Nie powinienem Ci to mówić. Ale Harry i Lou chyba dzisiaj Ci niezły kawał wywiną.Uważaj.
-Nie przejmuje się, i ty też lepiej nie. Znasz ich. Oni nie mogą mi zrobić krzywdy.Paul by ich zabił.
Zaśmiałam się, a Zayn westchnął. Poszedł i usiadł na swoje miejsce. Wyjęłam z swojej kopertówki telefon. Zobaczyłam dwie wiadomości. Weszłam w pierwszą.
Riccioo
Susan! Gratulujemy Ci! Pięknie wyglądasz a ten całus byłby jakbyście się naprawdę kochali. Masz talent!
Pozdrawiamy i całuski,baby<3
Uśmiechnęłam się. Ahh. Szkoda, że nie znają prawdy. Druga jest od Matt'a.
Matioo
Susan,kochanie wyglądasz olśniewająco! A ten całus. O masakra w dobrym słowie.Macie talent aktorski. Pozdrowionka!
Teraz się zaśmiałam. Gala powoli dobiega końca.
-Teraz ogłaszamy wyniki na najpiękniejszą kreację mężczyzny jak i kobiety na tej gali. Nasi internauci głosowali. Zaczniemy od najładniejszej męskiej kreacji.. Tą kategorią wygrywa.....Harry Styles z One Direction!!!
Zaczęły się piski i krzyki. Harry poprawił muszkę i poszedł na scenę. Po chwili Harry wrócił z nagrodą.
-Drugie miejsce Justinn Bieber!!!
Justin przeszedł koło nas i uśmiechnął się do mnie i poszedł na scenę.
-Trzecie miejsce Justinn Timberlake!!!
Jak zwykle coś tam blablabal.
-Teraz kategoria żeńska.Teraz zaczniemy od trzeciego. Trzecie miejsca otrzymuje Kristen Steward!!! Gratuluje!
-Drugie miejsce otrzymuje Lana Del Ray! Gratuluje.!
Dostałam sms szybko wyjęłam
-Susan Martines dziewczyna Harry'ego Styles'a.
Zrobiłam duże oczy,ja? Włożyłam telefon do torebki i wstałam kładąc ją na moje miejsce  Minęłam się z Harry'm weszłam z uśmiechem a zarazem szokiem na tą wielką scenę. Kurde wiedziałam, że czegoś zapomniałam.Dopiero teraz się skapnęłam. Szkła kontaktowe!
-Susan. Jak się czujesz?Jesteś pierwszą osobą która nie jest ani aktorką ani piosenkarką i otrzymuje nagrodę za najlepsza kreacje! Jeszcze raz gratuluje.
-Dziękuje bardzo.
Wzięłam nagrodę i wróciłam na swoje miejsce. Wzięłam kopertówkę i usiadłam.
-Ja pierdziele.
Wydukałam sama do siebie.
-Gratuluje.
Usłyszałam głoś Timberlake.
-Dziękuje i też gratuluje.
-Heh.Dzięki. Tak naprawdę nie zależy mi na niej ale zawsze coś.
Uśmiechnął się do mnie i wszyscy zaczęli powoli wychodzić.
-Susan!
Usłyszałam krzyk Liam'a. Szybko wstałam. Szukałam wzrokiem Harry'ego.
-Danielle gdzie Harry?
Zapytałam się ciągle idąc przy Danielle.
-A nie wiem.Na prawdę.
Odpowiedziała i nagle poczułam, że ktoś mnie obejmuje. Spojrzałam się na osobę. Harry lekko się uśmiechnął i wyszliśmy z uśmiechamy z gali. Wszyscy piechotą idą do ogromnej sali zabaw jak to wszyscy mówią. Jest ona koło miejsca urządzania gali. Harry przepuścił mnie. Liam zaprowadził nas do naszego stolika i usiedliśmy. Po chwili dostaliśmy różne drinki.Po paru minutach zauważyłam jak Harry flirtuje z jakąś dziewczyn ą. Ten pierdolony kobieciarz.
-Ehh.
Westchnęłam i wypiłam kolejnego drinka.


Mam nadzieję, że się podoba. Jak myślicie co będzie dalej?
KOMENTUJCIE !! NIE MA TEGO CHOLERNEGO KODU!

2 komentarze: